איך אפשר לנקות מזרונים בקלות וביעילות?

אנחנו משתמשים בהם באופן תכוף ויומיומי, אך לרוב, לא חושבים עד כמה חשוב לנקות אותם. הכוונה שלנו היא כמובן למזרונים השונים. כמו: מזרוני לטקס ומזרוני פולטיאוריטן. מזרונים הם פריט חשוב מאד – שכן אנו ישנים עליהם מידי לילה. למרות שאנו ישנים בהם כל הזמן, אנו לא חושבים עד כמה הם נוטים להתלכלך. לכן, חשוב מאד לדעת איך אפשר לנקות את המזרונים שלכם. לא מדובר בהכרח על עבודה מסובכת מידי, ולרוב כל אחד יוכל לבצע זאת בקלות עם הכלים שיש לו בבית.

כך תנקו את המזרונים מנקים מזרונים ביעילות

       שאיבת אבק – הצעד הראשון לניקוי מזרונים הוא שאיבת האבק מתוכם. יש לזכור כי למזרונים אין מנגנון שמונע מהם לצבור אבק, וממש כמו שאתם שואבים אבק מהשטיח או מהספה – כך יש לעשות זאת גם מהמזרונים. אפשר להשתמש בראש ייעודי של שואב האבק, לשאיבה יעילה ונוחה יותר של האבק.

       טיפול בכתמים טריים – אם נשפך חומר נוזלי על המזרונים, הרי שחשוב לזכור את כלל הברזל – ככל שממהרים לנקות את המזרונים, כך הניקיון יהיה פשוט הרבה יותר. כדי לנקות כתמים מהמזרונים, אפשר להשתמש פשוט במים וסבון.

       טיפול בכתמים ישנים – אם בכל זאת הכתם הוא ותיק יותר, כנראה שיהיה צורך לנקות מזרונים עם מסיר כתמים ייעודי. מסירי הכתמים השונים יכולים לעבוד בצורה נהדרת, ולהעלים את הכתמים.

       ייבוש – חשוב מאד לזכור כי בסיום הניקוי של המזרונים, יש לייבש אותם היטב, ולא להחזיר אותם לשימוש עד שהם יתייבשו לגמרי. את הייבוש מומלץ לעשות עם אור השמש בקיץ, ובחורף אפשר להשתמש בפן ביתי.

 

לנקות בצורה פשוטה

 

כפי שאתם רואים, ניקוי מזרונים איננו בהכרח מסובך במיוחד. כמובן שחשוב לזכור כי שמירה קבועה על המזרונים נקיים ומטופחים – אף תאפשר לכם להימנע מניקיון תכוף מידי. כדאי לזכור שהמזרון מיועד בראש ובראשונה לשינה – ולא לאוכל ושתיה.