ניקיון בריכות שחייה ביתיות

איך לשמור על בריכה ביתית נקייה

כיצד נשמור על הניקיון של בריכות שחייה ביתיות?

אן שום ספק שהתקנה של בריכות שחייה ביתיות מביאה איתה ברכה אדירה – כולם נהנים לטבול בבריכה הביתית, לשחות וליהנות מכל רגע. אולם כדאי לזכור שהבריכה עלולה להיות גם כר פורה להצטברות של לכלוך וחיידקים מזיקים. מהסיבות הנ"ל, חשוב מאד לשמור על ניקיון קבוע של בריכת השחייה. בחלק מהמקרים אפשר לשכור איש מקצוע שיעשה זאת, ובחלק מהמקרים תוכלו לנקות אותה בעצמכם. אם כך, כיצד נשמור על הניקיון של בריכות שחייה ביתיות ומהן השיטות המומלצות ביותר?

כמה אפשרויות לניקוי הבריכה

  • שימוש ברשת – נתחיל מהסרת לכלוכים גדולים ומוצקים שהצטברו והם צפים בבריכה. בכדי להוציא אותם באופן בטוח, אפשר לקנות רשת מיוחדת שאיתה תלכדו את הלכלוך ותוציאו אותו החוצה. כדאי להיות ערניים ושלים לב ללכלוכים כאלה.
  • שימוש בנוזלים לניקוי מים – בחנויות שונות תוכלו למצוא נוזלים מיוחדים לניקוי וטיהור של מים בתוך בריכות שחייה ביתיות. שימו לב שמדובר על נוזלים ייעודיים. חומרי ניקוי רגילים, עלולים לגרום נזק לפילטרים של הבריכה, ולכן חשוב להשתמש אך ורק בחומר שמצוין שלא פוגע בפילטר!
  • שימוש בשואבים – מומלץ בחום להתקין שואבים מיוחדים בקרקעית הבריכה. תפקיד השואבים הוא פשוט – לשאוב את הלכלוך שמתחיל להצטבר על הקרקעית של הבריכה. כך שומרים על הקרקעית נקיה והבריכה כולה נקיה.
  • למנוע את הירוקת – אחת הבעיות המרכזיות בתוך בריכות שחייה ביתיות היא ההצטברות של ירוקת באזורים שונים – מה שמתחיל להוות כר לגידול חיידקים. כדאי להשתמש בחומרי ניקוי שזה בדיוק התפקיד שלהם – למנוע את היווצרות הירוקת מלכתחילה.

 ניקיון בריכות שחייה ביתיות

שומרים על בריכה נקיה וטהורה

ככל שתקפידו יותר על ניקוי הבריכה שלכם, כך תוכלו ליהנות יותר מהשחייה בה. בריכה נקיה יותר היא בריכה כיפית יותר, וכך גם הילדים שלכם, חברים שלכם וקרובים יוכלו ליהנות משימוש חופשי בבריכה.

באדיבות: בריכות סנטר