איך מומלץ לנקות מחסן גינה לפני החגים?

שמרו על המחסן שלכם נקי ומצוחצח

קניית מחסן גינה היא אחד הצעדים החשובים ביותר ליהנות מיתרון של סדר וארגון שאי אפשר לקבל בשום דרך אחרת. אך אם כבר החלטתם לקנות מחסן לגינה, מחסן איכותי שיהיה לשירותכם לאורך שמנים רבות, חשוב שתדעו גם איך לתחזק ולנקות אותו. כל חברה רצינית שתשווק לכם מחסנים לגינה חייבת לציין בפניכם גם את הדרך לטפל בו באופן שוטף, כיצד לאטום אותו ואף לנקות אותו. הדרך לנקות את המחסן משתנה לפי סוגי המחסנים שכן יש מחסנים מפלסטיק ויש מחסנים מעץ. חשוב דלעת כיצד לנקות את המחסנים ובעזרת איזה ציוד כיוון שציוד לא נכון או פעולות לא נכונות יכולות לגרום לשריטות ברצפת המחסן, בקירות שלו ואף פגיעה באטימות.

איך מומלץ לנקות מחסן גינה לקראת החגים?

  • יש ניקיון שוטף ויש ניקיון חגים. ניקיון לפני חגים גם למחסנים חייב להיות ניקיון יסודי וקפדני שיכול לארוך גם זמן לא מעט. לפני חגים זה הזמן של כולנו לנקות את הניקיון החצי שנתי כדי לחדש את מה שכבר נחשב לישן, כולל המחסן שלכם. בניקיון לפני חגים, ראשית, מומלץ לפנות זמן ולא לעשות אותו בלחץ כך לא תפגעו בניקיון שלו ואף בתברואה.
  • לפני ניקיון מחסן גינה חשוב להוציא את כל הרהיטים, המכשירים או מוצרים שנמצאים בו. מחסן גינה יכול להכיל כמות גדולה של משחקי ילדים, צעצועים, ספרים, בגדים ישנים, רהיטים שאנחנו כבר לא צריכים או כלי עבודה, לכן חשוב שהסביבה תהיה כמה שפחת בטוחה לניקיון. לא תרצו שמשהו מהדברים יירטב או ייפגע וגם לא תרצו שהניקיון ייתקל בקשיים בגלל כמות התכולה שנמצאת בו. כדי לנקות ביסודיות חשוב לנקות בכל הפינות, בכל שטח הרצפה ואף במקומות שבדרך כלל אנו לא מנקים בהם באופן שוטף.

כלי הניקוי: נקודה מכרעת

הניקיון של מחסני גינה חייב להיות בהתאם לסוג המחסן. אם יש לכם מחסן מעץ חומרי הניקיון שתשתמשו בהם יהיו שונים מאשר פלסטיק. הגישה לניקיון תהיה שונה, למשל בעץ אסור ליצור רטיבות כלל ויש לעבוד רק עם מטלית לחה. ניקיון עם אקונומיקה יכול להיות רע לשני החומרים ובמידה ואתם צריכים חומר ניקיון מיוחד חשוב שתצרו קשר עם בעלי מקצוע או החברה שסיפקה את המחסן כדי לא לעשות טעויות גורליות.