ארון בגדים

איך מנקים ארון בגדים

ארון הבגדים שלנו הוא ככל הנראה הארון השימושי ביותר בבית, ואנו עושים בו שימוש מידי יום ביומו. עם זאת, כמו כל אזור אחר בבית, גם הוא עלול לצבור אבק ולכלוכים שונים. יש לזכור שמומלץ בחום לשמור על הניקיון בארון הבגדים – אחרת התוצאה תהיה בגדים מאלים באבק. כמו כן, אם מקפידים ומבינים איך מנקים ארון בגדים, אפשר גם להימנע מבואם של מזיקים לארון, וכך אתם גם שומרים על שלמות הבגדים. אז אם כך – איך מנקים ארון בגדים בקלות?

 

כמה כללים לניקיון פשוט ונוח

  • ניקיון קבוע – קודם כל, כדי להבין איך מנקים ארון בגדים צריך להתחיל מניקיון קבוע שתעשו בארון. זהו ניקיון מהיר יחסית שכדאי להקפיד עליו בתדירות של פעם בשבוע. הוא יאפשר לכם להימנע מהצטברות מאסיבית של אבק, ולשמור על הארון שלכם נקי ונעים. איך עושים זאת? לוקחים מטלית לחה ומטלית יבשה. עם המטלית היבשה עוברים על הארון היטב, ולאחר מכן עוברים שוב עם מטלית יבשה כדי שהאבק לא יידבק. אפשר להשתמש כמובן בחומרים לניקוי ארונות, בכדי לדאוג להברקה טובה יותר.ארון בגדים
  • ניקיון חזק – אם אתם רוצים לדעת איך מנקים ארון בגדים באופן משמעותי, וממש מעלימים כל טיפת אבק אפשרית, החלק הבא הוא עבורכם. זהו ניקיון שעושים לעתים רחוקות יותר – רצוי אחת לשלושה חודשים. מתחילים כמובן מפינוי של כלל הבגדים בארון עד שהוא ריק לגמרי. יש גם לפנות את הבגדים שאתם שומרים בחלק העליון בארון, ולא להתעצל. כעת מבצעים ניקיון בעזרת שואב אבק. שואב האבק יגיע גם לאזורים בעיתיים מאד – כולל גם לחלקים העליונים בארון, וידאג שהוא באמת יבריק לגמרי. לאחר מכן עוברים שוב עם מטליות וחומר ניקוי, והתוצאה תהיה ארון מבריק ומצוחצח שאפשר להשתמש בו שוב ושוב.

 

אל תמתינו רק לפסח!

יש לא מעט אנשים שרוצים להבין איך מנקים ארון בגדים אך מחכים לניקיון המשמעותי רק לפסח או לכל היותר עושים אותו פעמיים בשנה. או ממליצים לכם בחום להקפיד על ניקיון בתדירות גבוהה יותר. הדבר יאפשר לכם ליהנות יותר מהבגדים שלכם, והארון באמת ישמור עליהם.