איך מנקים ברזים?

איך מנקים ברזים?

ברזים – מוצר בשימוש גבוה

ברזים הם אחד המוצרים שאנחנו משתמשים בהם הכי הרבה פעמים ביום. סטטיסטית אנחנו ניגע בברז כל שהוא בביתנו, כל כמה דק' בממוצע. בין אם זה ברזים לשטיפת ידיים ובין אם זה הברז בכיור המטבח.

אנשים רבים פותחים את הברז באופן תכוף כל כך עד שהברז הפך להיות אחד המוצרים החשובים ביותר בבחירות לעיצוב המטבח. אנחנו רואים מגוון רחב מאוד של ברזים מסוגים שונים היום. הטווחים של הדגמים נעים החל מסוגים שונים של חומרי גלם, עד לסוגים שונים של עיצובים, סוגים שונים של גדלים ופונקציות. אין ספק כי גם היכולת לנקות את הברז משפיעה על הבחירה שלנו.איך מנקים ברזים?

ידוע כי כיום אחד הברזים שהכי קל לנקות אותו הוא ברז עשוי נירוסטה. אנחנו יכולים לרססו בחומרים מיוחדים של נירוסטה אשר מונעים אבנית וככה לשמור על הברז בעצם נקי ושמור לאורך זמן רב.

איך בדיוק שומרים על הברזים לכל כך הרבה זמן?

חשוב להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים אשר מאפשרים לא רק ניקיון אלא שמירה לטווח ארוך של המוצר. אם נבחר מוצר לא איכותי שהמינון של החומר הפעיל בתוכו הוא לא מאוזן, הוא עלול לקלף את הציפוי של המוצר או ממש לגרום לו לנזקים בלתי הפיכים. על כן חשוב תמיד למצוא חומרי ניקוי עם תו תקן, חברה אמינה וידועה, ולהקפיד על אופן הניקיון.

עבור ברזים במיוחד ברזים מנירוסטה יש חומרים מסוימים מאוד שמאפשרים ניקוי מאוד יסודי. לעיתים זה ספריי או משחה או מגבונים מיוחדים, ויש להשתמש בהם באופן שגרתי. במיוחד כדאי לשים לב כאשר אנחנו עובדים במטבח עם מזון ואנחנו מערבבים דברים בידיים שלנו, לעיתים אנחנו רוצים לפתוח או לסגור את הברז ומשאירים שאריות לכלוך על הברז. הדבר איננו רק משאיר לכלוך אלא למעשה יוצר סוג של בעיה תברואתית במטבח שלנו. חשוב מאוד להקפיד לא לגעת בברז עם ידיים מלוכלכות וכמובן ניתן לרכוש ברזים מיוחדים כיום אשר לא צריך לפתוח להם ידית לזרימת המים אלא ניתן באמצעות גב כף היד לפתוח אותם.