איך מנקים חלון בלגי

חלון בלגי בבית שלכם הוא אחד המרכיבים העיצוביים האיכותיים ביותר בו

כשאתם מעצבים את הבית שלכם, יש לכם לא מעט החלטות לקבל בנוגע למרכיבים מהותיים שונים בו, ולכל אחד מהם יש משמעות לא קטנה על מראה הבית ככלל. אחת ההחלטות האלה היא כל מה שנוגע לעיצוב החלונות, וכיום אחד הסטנדרטים האיכותיים ביותר לחלונות בכל סוגי הבתים הוא חלון בלגי. החלון הבלגי הוא למעשה חלון עם פרופיל בלגי, פרופיל מתכתי המבוסס על ריבועים גדולים למדי של זכוכית בין רצועות מלבניות של מתכת, בדרך כלל אלומיניום. כאשר אתם מעצבים את הבית שלכם עם הפרופיל הבלגי, אתם מרוויחים מכך רבות בכל מה שנוגע לעיצוב של חדרים שונים, אך כמובן שמדובר גם כאן במרכיב שחשוב לדעת לנקות בצורה מקצועית.

כיצד מנקים את הזכוכית ואת הפרופיל עצמו בניקוי חלון עם פרופיל בלגי?

• הזכוכיות – את זכוכיות החלון של חלון בלגי מנקים בדיוק כמו שאתם מנקים כל זכוכית אחרת של חלון. הכוונה שלנו היא כמובן לניקיון בסיסי של הסרת אבק ולכלוך, ולאחר מכן להברקה עם נוזל ניקוי חלונות ועם נייר סופג, עיתון או נייר גס אחר – אלה מוכיחים את עצמם בצורה האיכותית ביותר בניקוי חלונות ככלל. עם זאת, יש להקפיד בניקוי הזכוכיות שלא לנהוג בגסות, ובעיקר להיזהר מהפרופיל עצמו שזקוק לניקיון מסוג אחר.

• המתכת – במרבית המקרים, המתכת עליה מבוסס חלון בלגי תהיה אלומיניום. במצבים כאלה עליכם להיות זהירים בניקוי החלון, שכן חרף המראה האיכותי והמבריק של האלומיניום זהו חומר שנשרט יחסית בקלות. נקו עם מטלית עדינה, עדיף בטמפרטורה חמימה, ומבחינת חומרי ניקוי בחרו בחומר ייעודי למתכת והקפידו גם לבחור בחומר עדין.

חלון בלגי

 

 

 

 

 

 

הקפידו על ניקיון איכותי ונכון – והחלון הבלגי בביתכם ימשיך לשרת אתכם בצורה איכותית

כשאתם מקפידים על ניקיון איכותי של חלון בלגי, הוא משמש אתכם בצורה האיכותית ביותר לאורך כמה שיותר זמן. כאמור, החלון הבלגי יכול להפוך למרכיב איכותי ביותר בעיצוב הבית שלכם, וכל מה שאתם צריכים לדעת זה איך לשמור עליו בצורה הטובה ביותר לאורך זמן.