איך מנקים מזיקים מעופפים בגני אירועים?

אם אתם מפעילים ומנהלים גן אירועים איכותי באזור הצפון, אתם מן הסתם מודעים לשפע היתרונות שלו – השימוש בצמחיה טבעית, במעיינות ובאגמים מלאכותיים, וכמובן גם בעצים ובשיחים – כל אלו יוצרים אווירה מאד מיוחדת בגן האירועים. עם זאת. כל הצמחייה הזו מהווה גם כר פורה מאד למזיקים שונים – יתושים, נמלים, ומקקים מוצאים בצמחים הללו את ביתם, ומבחינתכם – הדבר פוגם מאד באיכות של המקום ודורש מכם להיעזר בשירותי הדברה.
אם גם בגן שלכם יש מכת מזיקים, כדאי שתדעו שגני אירועים רבים מזמינים את השירות של ערפול נגד יתושים, לצורך פתרון בעיית המזיקים.

 מהו הערפול וכיצד הוא מסייע?

  • כיצד הערפול עובד? – השירות של ערפול, משמעותו שירות הדברה לכל דבר ועניין. מדביר מקצועי מגיע, ומרסס את הצמחים בחומרי הדברה מיוחדים, אשר מסלקים מהאזור ומדבירים את כל החרקים המזיקים השונים, ושומרים על הצמחייה נקייה. הערפול מבוסס על חומרי הדברה בשילוב עם סולר שממס אותם תוך זמן קצר.

  • האם זה רעיל? – באופן טבעי, שירותי ערפול נגד יתושים עושים שימוש בעזרת חומרי הדברה, שמטבע הדברים, מזיקים ליצורים חיים. עם זאת, מדובר על חומר ייחודי אשר לא פוגע כלל בצמחים עצמם, ומכאן היתרון שלו. כמו כן, לאחר מספר שעות, החומר עצמו כבר לא מזיק לבני אדם, ולכן אפשר באותו יום לקיים אירוע בגן האירועים.

  • מתי מבצעים ערפול? – קיים היגיון רב בהזמנת שירות של ערפול בצפון כבר ברגע הראשון שבו אתם מזהים מזיקים בצמחיה של גן האירועים. אם תחכו יותר מידי זמן, המזיקים יתרבו, ואז תצטרכו להמתין מספר ימים בין הערפול לקיום האירוע – שכן יהיה צורך להשתמש ביותר חומר. ככל שהנזק הוא יותר ראשוני – כך הערפול יהיה קצר יותר, ואתם תוכלו לחגוג אירועים מהר יותר.

 

הביטחון הכלכלי שלכם

יש לזכור כי השירות של ערפול בצפון מווה את הבסיס הכלכלי לגני אירועים רבים באזור. כך גני האירועים שומרים על הצמחייה שלהם, שומרים על איכות גבוהה – וכל זה עם שירות מקצועי במיוחד.