איך מנקים מכונת כביסה

כמו כל דבר אחר, גם מכונת כביסה צריך מדי פעם לנקות. מכונות כביסה עלולות במשך בזמן לצבור לכלוך לא רק מבחוץ, אלא גם בתוכן, מה שעלול להקשות עלינו לנקות את הבגדים המלוכלכים, ובמקרים קיצוניים גם לגרום לבגדים להדיף ריח בלתי נסבל. איך מנקים מכונת כביסה זו שאלת השאלות, לפניכם מספר טיפים ודגשים שינסו לתת לכם מענה.

אז איך מנקים מכונת כביסה?

  • איך לנקות אבנית ממכונת הכביסה? כידוע, במים בישראל ישנה אבנית. היא נוטה להצטבר על גבי חום החימום, התוף והצנרת של מכונת הכביסה. אם לא מקפידים לנקות את המכונה, האבנית עלולה לפגוע ביעילותה ואף לשבש את פעילותה ולהשבית אותה. כדי לנקות אותה ניתן להשתמש בתבלין פשוט שנמכר בכל מכולת או סופרמרקט – מלח לימון. פעם ברבעון פשוט מלאו את המגירה שמיועדת לאבקת הכביסה בתבלין, כוונו את המכונה על 90 מעלות והפעילו תוכנית הרתחה, ללא השרייה. לחלופין, ניתן להשתמש בחומץ 5%. החומץ למעשה מחטא את המכונה מבקטריות, מנקה ומבריק את תוף מכונת הכביסה ומפיג ריחות רעים.
  • איך לנקות את הפילטר של מכונת הכביסה?  אם הכביסה שלכם לא יוצאת נקייה ורעננה, או שנודף ממנה ריח לא טוב, ככל הנראה הצטבר לכלוך בפילטר של מכונת הכביסה. על מנת לנקות אותו, אתם ממש לא חייבים להזמין טכנאי. כל מה שצריך זה לשחרר את המכסה שלו, שלרוב ממוקם למטה, בחזית המכונה או באחד מצדדיה. בתוכו יש מעין מדחף (פרופלור), שבמשך הזמן הצטברו בו שיערות, אבנים, כסף, סיכות ולכלוך אחר שתוקע אותו. נקו אותו באופן יסודי ותוכלו להשיב את הניחוח הנפלא לבגדיכם.
  • איך לנקות את המגירה שבה שמים אבקת כביסה ומרכך?אם גם לכם הצטברו כתמים שחורים על המגירה, הגיע הזמן לנקות אותה. שלפו אותה ממקומה, שטפו אותה היטב במים חמים, ושפשפו אותה באמצעות מברשת שיניים עם מעט סבון כלים במקומות שאליהם קשה להגיע. במידה ויש לכם מדיח כלים, תוכלו להיעזר בו כדי לנקות את המגירה.
  • איך לנקות את מכונת הכביסה מבחוץ? מכונת הכביסה עשויה להתלכלך גם מבחוץ, למשל מאבק. מה עושים? פשוט מנגבים אותה באמצעות סמרטוט לחה פעם בשבוע-שבועיים. כך גם תוכלו להימנע מלמצוא שאריות של אבקה או מרכך כביסה שהתערבבו עם האבק ויצרו כתמים על גבי המכונה.
  • איך למנוע עובש במכונת הכביסה וכיצד לנקות אותו? לאחר שאתם מוציאים את בגדיכם ממכונת הכביסה, חשוב שתשאירו את דלת מכונת הכביסה פתוחה, על מנת שתוכל להתייבש. חשוב לנקות גם בעזרת מטלית יבשה את הגומי שמקיף את דלת המכונה, כדי למנוע התפתחות עובש.
  • 158695581

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.