איך מנקים מקרר

המקרר מלוכלכך, לא יודעים איך לנקות, מתלבטים באיזה חומרים מותר להשתמש ובאיזה לא? הגעתם למקום הנכון לפניכם כל השלבים בתהליך ניקוי מקרר.

אז איך מנקים מקרר הנה אנחנו מתחילים:

149317546מעוניינים להיפטר מכל הכתמים, הלכלוך והריח הלא נעים במקרר? להלן כמה טיפים חשובים לניקוי מקררים:
1. השתמשו בחומרי ניקוי עדינים – מקרר הוא מקום שבו שמור מזון, ולכן חשוב ביותר להימנע משימוש בחומרי ניקוי חריפים ורעילים, כגון מסירי שומן ואקונומיקה. אדים של החומרים הללו עלולים להגיע למצרכי מזון ולגרום לכאבים שונים. החומר הטוב ביותר לניקוי מקרר הוא נוזל כלים.
2. השתמשו במטלית לחה – מטלית לחה צריכה להספיק לכם כדי להיפטר ממרבית הלכלוך, שכן החומר שממנו עשוי המקרר אינו קשה לניקוי. אם יש כתמים ישנים וקשים, תוכלו להשתמש בסקוטש ובנוזל כלים. המטלית תעזור לכם להימנע משריטות מיותרות.
3. תפשירו את המקרר – אל תהססו להוציא את כל המצרכים מהמקרר ומהמקפיא ולהפשיר אותו לפני שתנקו אותו. אל תדאגו, דבר לא יקרה למזון שלכם בזמן הקצר שדרוש לניקוי מקרר, אך המקרר שלכם יפיק תועלת רבה מהפשרה תקופתית.
4. תוציאו את כל המדפים והתאים – אם תוציאו כל מדף וכל תא, תוכלו לנקות בצורה איכותית יותר כל כתם.
5. הפעילו מזגן בקיץ – אם אתם מנקים את המקרר בחודשים החמים של הקיץ, כדאי מאוד להפעיל מזגן כדי לוודא שהטמפרטורה בחדר תהיה ממוזגת, וכך מצרכי המזון יישמרו טוב יותר בזמן שהם מחוץ למקרר.
6. תבדקו תאריכי תפוגה – ניקוי המקרר הוא הזדמנות מעולה להיפטר מכל אותם מצרכים שכבר לא ניתן להשתמש בהם, אז לפני שאתם מחזיקים מצרכים למקרר, שימו לב מה תאריך התפוגה שלהם. אם התאריך עוד לא עבר, אך מתקרב, אל תשימו את המוצרים הללו רחוק מדי.
7. לסיום, אל תזניחו גם את החלק החיצוני של המקרר – חשוב לא לשכוח לנקות היטב את החלק החיצוני של המקרר, שכן תמיד יש על הדלת סימנים של אצבעות ולכלוך שונה. אם יש על הדלת מגנטים שונים, יש להסיר אותם ולהחזיר בתום הניקיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.