ניקיון משרדים

איך מנקים סביבה משרדית?

אנחנו נמצאים במשרד שלנו מרבית היום וחלק מהאנשים אפילו מבלים שם יותר מאשר בבית כשהם ערים בבית. לא משנה אם המשרד שלך נמצא כחלק מהמתחם של מקום המגורים שלך או בבניין מפואר, סביבה משרדית נוטה להתלכלך ולצבור אבק מהר. ועל מנת לשמור על סביבת עבודה נקיה, יפה ופרודוקטיבית חשוב מאוד לשמור על הניקיון.

את המשרדים מומלץ לנקות מדי כמה ימים או לפחות פעם אחת בשבוע כדי כשמדובר במשרד קטן עם מעט עובדים. אם מדובר במשרד עם הרבה עובדים יש צורך לבצע עבודה קפדנית יותר של ריקון פחים, ניקיון אבק ולכלוך ודאגה לסדר והניקיון של המקומות הכלליים כמו המטבחון והשירותים. אך הפעם נתמקד בטיפים קטנים לניקיון משרד בצורה טובה ביותר.

למה חשוב לנקות את הסביבה המשרדית בכלל?

הטיפ הראשון לניקיון הסביבה המשרדית הוא קודם כל לתת לכם סיבה מספיק טובה לנקות את המשרד. כן, אנשים רבים פשוט מתעצלים לנקות את המשרד כי זה נראה להם כל כך מיותר ביחס לעבודה החשובה והרבה שיש להם, אך החשיבות של הניקיון היא גדולה מאוד ואנחנו נסביר למה.

הניקיון של הסביבה המשרדית שלכם הוא הכרחי כי יש לו השפעה על הבריאות שלכם, הן הבריאות הפיזית – נזק לריאות – והן הבריאות הנפשית. כן, הנפשית. אנשים רבים מגיעים לעבודה מדוכאים או חסרי כל חשק לעבוד בדיוק מסיבה זו, ולמרות שזה לא נראה כך, לניקיון יש השפעה גדולה מאוד על שביעות הרצון שלכם ממקום העבודה ועל הפרודוקטיביות של העבודה.

 

טיפים לניקיון סביבה משרדית

עכשיו אפשר לתת לכם טיפים איך לנקות את המשרד שלכם. כמה טיפים קצרים ויעילים שיהפכו את המשרניקיון משרדיםד שלכם למקום יותר טוב ונעים.

  1. עשו סדר בניירת שלכם. ניירות יכולים למצוא את עצמם מהר מאוד בפח או במקומות לא קשורים אם לא מסדרים אותם כמו שצריך. כשיבוא היום בו תצטרכו מסמך מסוים, לא תוכלו למצוא אותו כתוצאה מכך.
  2. נקו את המוצרים האלקטורנים מאבק. פירורים שנכנסים לתוך המקלדת או עכבר שנהיה דביק יקשו על השימוש שלכם בבוא הזמן, ובנוסף לכך המחשב שמתמלא באבק עלול להיהרס כתוצאה מכך. ולכו תדעו מה יכולה להיות המשמעות של זה.
  3. סדרו את החפצים והאביזרים שבסביבה שלכם בהתאם לצורך. דברים שאתם משתמשים בהם כמה שיותר – שיהיו קרובים, מה שמשתמשים בו לעתים רחוקות יכול להיות במדף או בארון ואפילו מחוץ למשרד.
  4. אם אתם מתכננים לשטוף את המשרד, קודם כל התחילו מלמעלה למטה. זה אומר לנקות את המדפים והארונות ולהפיל הכל על הרצפה. אחר כך לנקות את הרצפה מאבק ורק אז לשטוף. כך העבודה תהיה יעילה יותר ולא תצטרכו לעבוד כפול.
  5. אם יש לכם משרד גדול או שאתם מנהלים כמה משרדים, שקלו להזמין חברת ניקיון משרדים כדי שתבצע את הניקיון עבורכם. חברות הניקיון יודעות בדיוק איך לבצע ניקיון יעיל וטוב ויש ברשותן את הכלים והחומרים המתאימים. הרווח יהיה כולו שלכם.