ניקיון משרדים

איך שומרים על הניקיון במשרד?

שמירה על ניקיון המשרד חשובה ליצירת סביבת עבודה נעימה ובריאה

ניקיון משרדים חשוב מכמה סיבות. ראשית הוא יוצר לעובדים סביבת עבודה בריאה יותר, אשר אינה מעמידה אותם בסכנת מחלה בשל חשיפה לגורמים מזהמים שונים. שנית, ניקיון משרדים מייצג את המשרד בפני הבאים אליו, ויוצר סביבה נעימה לשהייה אשר יוצרת רושם חיובי על באי המשרד.

אז כיצד שומרים על ניקיון משרדים?

  • ניקוי אבק: אחד הדברים המלכלכים ביותר בכל משרד הינו כמובן האבק, אשר מצטבר על משטחים מאוזנים כגון השולחנות והמחשבים בצורה מהירה ביותר, ולרוב יש לנקותו באופן יומיומי בכדי לשמור על ניקיון משרדים איכותי וברמה גבוהה. ניקיון משרדים יכלול בין המשימות היומיות גם ניקיון אבק מכלל שטחי המשרדים, כך שלא תהיה אפשרות להצטברות של אבק באזורים מסוימים, דבר אשר משפיע בצורה משמעותית ביותר על רמת הניקיון הכללית של המשרד.
  • ריקון פחים: פחי המשרד מתמלאים בכל יום בדברים רבים- שאריות אוכל, דפים, סיכות ועוד. ריקון הפחים מסייע לנו לא רק ביצירת מראה נקי למשרד, אלא גם בהוצאת גורמים מלכלכים ומזהמים ממנו, כך שאנו יכולים לוודא כי שום דבר שנכנס לפח לא יוכל למצוא את עצמו יוצא ממנו מאיזושהי סיבה ומלכלך לנו את המשרד. ריקון הפחים יתבצע גם הוא באופן יומיומי במסגרת ניקיון משרדים, כך שתמיד יהיה מקום בפחים לזבל ושום דבר לא יצא בטעות החוצה.
  • שטיפת הרצפה: משרדים לרוב מארחים בין קירותיהם אנשים רבים במהלך היום, בין אם מדובר באורחים או מבקרים. תנועה בלתי פוסקת זו של אנשים, בייחוד בתקופת החורף, גורמת להצטברות לכלוך רב על הרצפה בכל יום בו המשרד פעיל. בכדי לשמור על ניקיון משרדים, עלינו לוודא כי רצפת המשרד נשטפת בכל יום בצורה יסודית אשר מנקה את כל הלכלוך שהצטבר עליה במהלך היום, דבר אשר מבטיח את ניקיון הרצפה ומונע מלכלוך להצטבר עליה במשך הזמן.ניקיון משרדים
  • ניקיון תקופתי: מלבד הניקיון היומי המחייב לשם שמירה על ניקיון משרדים, ישנם חלקים במשרד אשר צריך לנקות אחת לתקופה בכדי להבטיח רמת ניקיון גבוהה של המשרד. חלקים כגון חלונות המשרד, מקררי המשרד, דלתות, פתחי אוורור, ספות ושטיחים וכדומה, הינם חלקים אשר אינם מצריכים ניקיון יומיומי בכדי לשמור על ניקיונם ברמה מספקת, אולם בהחלט מומלץ לנקותם אחת לתקופה בכדי להבטיח את ניקיון כל אזורי המשרד.

שמירה על ניקיון משרדים מחייבת ניקוי חלקים רבים באופן תדיר

ניקיון משרדים הינו עבודה בלתי נגמרת, אשר כוללת ניקיון יומי של חלקים רבים מהמשרד, וכן ניקיון תקופתי של כל שאר האזורים אשר אינם מטופלים על בסיס קבוע. מסיבה זו, משרדים רבים שוכרים חברה חיצונית אשר מטפלת בכל נושא הניקיון במשרד, ואשר מוודאת כי המשרד יהיה תמיד נקי ונעים לשהייה.