פוליש ווקס

ארבעת השלבים לביצוע פוליש ווקס מושלם!

מהי התרומה של פוליש ווקס לחדרי הבית השונים?

פוליש ווקס הינו שירות בו הרצפה עוברת תהליך של הברקה, המאפשר לה לעמוד היטב בפני פגעי הסביבה השונים, ומעניק לה מראה מבריק ומזמין. פוליש ווקס הינו שירות אשר הינו בעל יתרונות לכל חלקי הבית. בסלון, שימוש בשירות פוליש ווקס יהפוך את המרחבים הגדולים של המרצפות לחגיגה אמיתית לעיניים, ויהפוך את הרושם הראשוני אשר מקבלים האורחים לטוב ביותר. בחדרי ילדים, פוליש ווקס יסייע לנו לנקות אחר כתמי מים, צבע או שאר לכלוכים אחרים אשר נוצרו בעת משחק. הניקיון המהיר יתאפשר בשל נטייתה של רצפה לאחר פוליש ווקס לדחות נוזלים ולכלוך מעלייה. במרפסות, פוליש ווקס ישיב למרפסת את המראה הטבעי שלה, אשר נשחק לאחר שנים רבות של חשיפה למפגעי הסביבה.

מהם ארבעת השלבים המרכזיים בביצוע פוליש ווקס מושלם?

על מנת שנוכל להיות בטוחים שהפוליש ווקס נעשה בצורה מושלמת, חשוב מאוד לוודא כי ארבעת השלבים המרכזיים מתרחשים כראוי. ארבעת השלבים לביצוע פוליש ווקס מושלם כוללים:

  • ניקיון ראשוני: ניקיון ראשוני נועד להכין את המרצפות לשלבים הבאים. על הניקיון להתבצע באמצעים השגרתיים, ולהיעשות בצורה מקיפה כך שנוכל להיות בטוחים שלא נותר אף פירור של לכלוך על הרצפה.
  • הברקה: שלב ההברקה נעשה באמצעות מכשיר חשמלי, המכיל מנוע. המנוע מפעיל מברשת המסתובבת במהירות ומבריקה את המרצפות עד שיחזירו את האור ממנורות החדר.
  • ציפוי: לאחר סיום הברקת המרצפות השונות, נמרחת שכבת ווקס. בתהליך הפוליש ווקס שלב זה הינו חשוב ביותר מאחר והוא משמר את ההישגים של שלב ההברקה, ומונע מהמרצפות לחזור למראה השחוק תוך זמן קצר.
  • ייבוש: חשוב מאוד להמתין מעט עד ששכבת הווקס מתקשה ומתייבשת, ולא להרוס את הציפוי מה שעלול להצריך חזרה על כל התהליך.פוליש ווקס

יש לבחור בשירותי פוליש ווקס איכותיים

חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומובילה, המעניקה שירותי פוליש ווקס מקצועיים. רק שירותים אלו יבטיחו לנו רצפה חלקה, נקייה ומהודרת, אשר תעשיר את עיצוב ביתנו לאורך זמן ממושך.

 

המאמר באדיבות המבריקן – חברת ניקיון המעניקה שירותי ניקיון פוליש בחיפה