דיספנסרים לסבון נוזלי

דיספנסרים לסבון נוזלי

רחצת ידיים היום?  שימוש בדיספנסרים לסבון נוזלי הכרחי למניעה והעברת מחלות.

 

יתרונות רחיצת הידיים ושמירה על היגיינת הידיים נלמדו ונחקרו עוד לפני שנים רבות. כבר בשנת 1822 פורסם בעולם על ידי אחד הרוקחים המוכרים בצרפת כי שטיפת הידיים בתמיסה אנטיספטית תעזור למניעת העברת מחלות וזיהומים .

מאז ועד היום הומצאו מאות ואולי אלפי סוגי סבונים וחומרים אנטי-בקטריאליים לחיטוי הידיים, אשר מטרתם היא מניעת זיהומים והפצת מחלות. עם הזמן האתגרים השתנו ומחקרים חדשים מראים כי בעיית החיידקים השתנתה ולא נעלמה. האומנם ישנם מאות סוגים של חומרים לחיטוי הידיים כמו סבונים מוצקים, נוזלים, אלכוהול ג'ל ועוד, אך הבעיה העיקרית שהתגלתה בשנים האחרונות היא, הצטברות החיידקים בגוף הכלי המכיל את הסבון. או יותר נכון לומר במקום בו הידיים של כולנו נוגעות, וזה מה שהביא לייצור פתרונות מתקדמים המתאימים לצרכים העכשוויים. 

 

דיספנסרים אלקטרוניים – הדור הבא

בתעשיית הסבונים ומוצרי ההיגיינה נכנס מושג חדש והוא "דיספנסר" הדיספנסר הוא מכשיר אשר עוצב בכדי למזער את המגע עם הכלי המכיל את הסבון וכך למנוע את הצטברות החיידקים ואת העברת המחלות מאדם לאדם. בשנים האחרונות אפשר לפגוש בדיספנסרים לסבון נוזלי כמעט בכל שירותים ציבוריים וברוב בתי החולים. הרעיון שעומד מאחורי הדיספנסרים הוא לספק למשתמשים חוויית היגיינה ברמת שימוש יום יומי. ההבנה כי התאמת המנגנון לצרכים האישיים של כל לקוח תספק חוויה ברמה גבוהה וכך תגדיל את המודעות לשטיפת הידיים, ועל ידי כך תמנע התפשטות מחלות וזיהומים. 

 

ליהנות מכל העולמות

דיספנסר מעוצב לסבון קצף איכותי מעניק היגיינה מושלמת ותדמית יוקרתית בחדר השירותים. מכשיר הדיספנסר יכול להגיע בגדלים שונים ובעיצובים שונים, חלקם פשוטים וחלקם יכולים לתת הרגשה של יוקרה בחדר השירותים. המכשיר הופך את שטיפת הידיים לחוויה ופינוק ובמיוחד אם עושים שימוש בסבון נוזלי איכותי.

תפעול ותחזוק הדספנסר הינה פעולה פשוטה שאין בה יותר מהחלפת מחסנית הסבון וניקויי קל עם מטלית לחה לתפוקה ארוכת טווח ועלויות נמוכות יותר. היתרון הפונקצונלי הבולט ביותר במכשיר הדספנסר הוא חיסכון בסבון שכן המכשיר תוכנן לחלק את הכמויות בצורה שווה כך שבכל שטיפה נעשה שימוש בכמות המספיקה בדיוק לשטיפת ידיים וללא בזבוז מיותר של סבון .