כיצד לנקות קירות עם רטיבות לאחר התיקון

נזילה יכולה להיות מקרה מאוד בעייתי שקורה לבית ולפעמים לא נבין עד כמה, עד שנגלה שהסימנים מאוד חמורים. ריח רע ועובש שמופיעים על הקיר הם רק חלק קטן מהפגיעות, כי זה מה שהמים מסוגלים לעשות כשהם יוצאים מהכלים שלהם. זה בדיוק הזמן להבין מה אתם יכולים לעשות כדי להתמודד עם הנזקים האלו אחרי שהנזילה כבר טופלה.

כיצד לנקות קירות עם רטיבות לאחר תיקון של הרטיבות?

  • השלב הראשון הוא כמובן איתור נזילות ללא הרס מקצועי ותיקון שלהם. ללא איתור נזילות לא תוכלו לפתור את הבעיות הללו כיוון שהנזילה עדיין קיימת ולמעשה המים ימשיכו לצאת עוד ועוד כך שבסופו של דבר הבעיה לא באמת תיפטר. בכל השלבים שקשורים לפן האסתטי, חשוב קודם כל לפתור את הנזילה עצמה ולוודא שמים לא יוצאים מקום אחר. 
  • אחרי שהנזילה תוקנה, צריך להתחיל בניקיון של הקיר. הניקיון צריך להיות מאסיבי ומקצועי כאשר ניתן להיעזר בחברת ניקיון שתוכל להסיר את העובש ביתר קלות עם מכונות שטיפה ייעודיות. את העובש יש לשפשף וניתן גם להשתמש במכשירי קיטור כדי להסיר אותו, ואחרי ניקיון מאומץ הוא אמור לרדת לחלוטין. 
  • אחרי שהעובש ירד הגיע הזמן לדאוג שהאזור באמת בריא ואין בו עוד חיידקים. מומלץ להשתמש בחומרי חיטוי למיניהם כאשר יש מכונות מיועדות שיכולות לחטא ולעקר את כל האזור. 
  • הבעיה הבאה היא הריח והלחות שעוד בתוך בקיר. יש מכשירים שיכולים לגרום לייבוש מהיר של הקיר, דבר שימגר את הריח החריף שיש באוויר. לאחר מכן כל מה שנשאר הוא רק לצבוע את הקיר.

מתי אפשר להחזיר לקיר למצב הרגיל?

כשיש נזילה, מי שסובל יותר מכולם הוא הקיר. יכול להיות שהכיס שלכם יסבול יותר כי הוא זה שישלם על הכול, אך מבין כל העצמים בבית הקיר הוא זה שסופג את כל הפגיעה ומתחיל להיות מלא בנוזלים שיוצרים את הרטיבות שיוצרת את כל הבעיות. הרטיבות הזו יכולה למשוך חיידקים וכך למעשה נוצר עובש מכוער בכל המקומות הלחים, הרטיבות תמשוך גם חרקים שונים ובנוסף יכולה לגרום לריח רע שיהרוס לכם את השהות בבית. הבשורה הטובה היא שעם כל אלו אפשר להתמודד.