למה כדאי לבצע הדברה אחרי ניקיון הבית

כשעוברים לבית חדש או כשאנחנו חושדים שיש לנו בעיית מזיקים אנחנו צריכים לבצע הדברה

הדברה היא אחד השירותים שלהם אנחנו זקוקים במגוון סיטואציות בחיי הבית שלנו. בתור התחלה, אנחנו זקוקים לשירותי הדברה כשאנחנו עוברים לבית חדש, ואנחנו רוצים לוודא שאנחנו נכנסים לדף חלק ללא בעיה של מזיקים כלל. עוד סיטואציה ברורה למדי שבה אנחנו זקוקים לשירות הדברה איכותי היא סיטואציה שבה אנחנו חושדים או יודעים שיש לנו בעיית מזיקים כלשהי בבית. עם זאת, אחת השאלות שחוזרת הכי הרבה בנוגע להדברה בבית היא האם צריך לבצע את ההדברה אחרי ניקיון יסודי או לפניו. אנחנו כאן כדי לתת תשובה.

בניגוד לאינסטינקט הראשוני, את ההדברה בבית שלנו אנחנו צריכים לבצע רק אחרי ניקיון יסודי

  • האינסטינקט הראשוני מכתיב לנו שעלינו לבצע את הניקיון היסודי בבית שלנו רק לאחר ההדברה בבית שלנו. עם זאת, מדובר בשגיאה. את ההדברה בבית שלנו כדאי לבצע רק אחרי ניקיון הבית, ואת הניקיון צריך לבצע בצורה יסודית במיוחד. כשאנחנו יודעים שאנחנו רוצים לבצע הדברה בבית שלנו, ניקיון הבית הוא תנאי בסיסי והוא צריך להתבצע בצורה המקיפה ביותר. הניקיון צריך להגיע לפינות ולחרכים הקטנים ביותר, בלי להתפשר על איכותי הניקיון ובלי לפספס אפילו פירור של לכלוך.
  • רק אחרי שביצענו את הניקיון היסודי והאיכותי, נוכל להתפנות למלאכת ההדברה. חשוב לציין שהדברה איכותית ומודרנית מתבצעת בחומרים ירוקים ידידותיים לסביבה ולאדם חוץ מאשר במקרים קיצוניים במיוחד, ולכן שגרת החיים שלנו לא צריכה להשתבש בצורה משמעותית בעקבות ההדברה. שעות בודדות לאחר ביצוע ההדברה ניתן לבצע ניקיון בסיסי של שטיפת הרצפות עם מטלית, וליהנות מבית נקי למשעי ונקי ממזיקים.

כל מה שנשאר לעשות הוא למצוא שירות איכותי הן בתחום הניקיון והן בתחום ההדברה

הבנו מה הסדר הנכון של הפעולות שעלינו לבצע כשאנחנו רוצים לבצע הדברה בבית שלנו. מה שנשאר לנו לעשות הוא לפנות לשירות איכותי של ניקיון הבית ולשירות איכותי של הדברה, שישלימו האחד את מלאכתו של השני ויתנו לנו את הסביבה הביתית האיכותית ביותר.