ניקוי ופינוי דירה שכורה

יש כמה דרכים לבצע ניקוי ופינוי של דירה. הדרך הראשונה היא להתמודד עם המשימה באופן עצמאי, או לבקש עזרה מחברים, שכנים ובני משפחה. הדרך השנייה היא להזמין חברה מקצועית וכך לחסוך זמן ומאמץ. מי שמתלבט בין האפשרויות יכול להשתמש בנקודות הבאות לצורך השוואה:

א. עלות – ניקוי ופינוי דירה שכורה באופן עצמאי דורשים השקעה של זמן. לא לכולם יש את הזמן הפנוי עבור הניקוי או הפינוי, בעיקר בדירות שכורות גדולות או בבתים של משפחות עם תינוקות וילדים. על אף שהזמנת חברת ניקיון או הובלות כרוכה בהוצאה כספית, היא עשויה להיות משתלמת יותר מהאלטרנטיבה.

ב. תוצאות – אי אפשר להשוות בין הניקיון של בעלי הדירה לבין רמת התוצאות של אנשי מקצוע. מי שמחויב בחוזה להחזיר את הדירה נקייה, צבועה ומטופחת צריך להשתמש בשירות מן הסוג הזה. התוצאות של ניקוי ופינוי מקצועיים שווים את ההשקעה וחשוב להביא אותן בחשבון.

ג. עמידה בלוח זמנים – אחת הבעיות העיקריות של שוכרי דירות היא לעמוד בלוח הזמנים הנקבע על ידי המשכיר. הדרך לעשות זאת היא לקבוע מראש סדר עדיפויות, לתאם את שירותי ההובלות והאריזות ולהשתמש בכמה שיותר עזרה חיצונית. גם כאן מומלץ להטות את הכף לכיוון של הזמנת חברה לצורך ניקוי ופינוי דירה שכורה.ניקוי ופינוי דירה

טיפים לניקוי ופינוי

הטיפים לניקוי ופינוי רלוונטיים גם עבור מי שבוחר לבצע את המשימה לבד, וגם למי שמעדיף לפנות לחברה מקצועית. קודם כל, כדאי לנצל את המעבר ולהיפטר מחפצים ישנים או ביגוד שלא נמצא בשימוש. אפשר להעביר ארגזים שלמים לתרומה וכך לעשות מצווה ולחסוך עוגמת נפש. שנית, מומלץ לשריין לפחות מספר ימים של חופשה מהעבודה והלימודים. את הימים כדאי להקדיש עבור אריזה מסודרת וטיפול בירוקרטי בכל סוגיות המעבר. בין היתר, יש ליצור קשר עם חברת הובלות, טכנאי תקשורת, נותני שירותים ועוד.

לסיכום, ניקוי ופינוי דירה שכורה הם חלק בלתי נפרד מתהליך ארוך הנמשך מספר שבועות. היערכו בצורה נכונה לקראת התהליך ובדקו האם משתלם לכם להזמין שירות של חברה מקצועית.