ניקיון ארונות הזזה

ניקוי ותכנון פנים של ארונות הזזה

ארונות הזזה יכולים להיות המוצר שישנה לכם את האחסון בבית והם משפיעים לטובה גם על העיצוב ועל הנוחות. עם זאת, חשוב שתתחזקו אותם היטב ותתכננו אותם בצורה שמועילה לכם ברמה המקסימלית ביותר. איך עושים את זה נכון? זה הזמן לגלות.

כיצד לנקות ארונות הזזה?

ניקוי ארון הזזה היא לא משימה פשוטה כיוון שמדובר בארון גדול מאוד שבדרך כלל יש בו כל כך הרבה מוצרים, כך שרק להוציא ולהחזיר את כל הפריטים זו משימה שתיקח זמן רב. עם זאת, חשוב לנקות אותו ביסודיות לפחות פעם בחודש כאשר מומלץ להשתמש במברשת ארוכה שמגיעה לכל האזורים בלי מאמץ. חשוב לזכור שלארון יש גם מקומות יחסית גבוהים ולכן לנקוט משנה זהירות כאשר מטפים על שרפרף ומגיעים אליהם כדי להבריש. כמו כן, השתמשו בחומרי ניקוי שמיועדים לניקוי החומר שמרכיב את הארון ותמיד נסו אותו תחילה בצד הארון.

כיצד לסדר את ארון ההזזה?

  • תכנון ארונות הזזה הינה משימה שצריכה להתבצע בהתאם לצרכים האישיים שלכם. השטח הפנימי שלו קבוע ולא ניתן לשינוי אך החלוקה היא זו שתעשה את ההבדל. אם יש לכם הרבה חולצות מכופתרות, חליפות או שמלות, תשאירו מספיק מקום בצד אחד שבו תוכלו לתלות קולבים.
  • החלק התחתון בדרך כלל יהיה מיועד למגירות אך גם כאן חשוב שתבינו כמה מקום את באמת צריכים להשאיר להם כדי שלא ייווצר מצב שיש סתם 7 מגירות שרובן נשארות ריקות למחצה.
  • חלוקה למדפים גבוהים יכולה להיות טעות. מדף גבוה פירושו ערימת בגדים גבוהה יחסית ואם יש לכם הרבה בגדים זה לא יהיה רעיון טוב. חשוב שהמדפים יהיו גבוהים מספיק כדי שיהיה לכם נוח להוציא מהם את הבגדים אך שלא יהיו גבוהים מידי.

לתחזק היטב את המסילות

המסילות של ארונות ההזזה הן החלקים הכי חשובים שלו, כיוון שברגע שהן נהרסות, הארון עצמו לא ייפתח וייתכן שתצטרכו להחליף את המסילה אפילו בגלל עיקום קטן. מתי העיקום הזה יכול לקרות? אם תקנו ארון לא איכותי ייתכן שזה יקרה, אך ייתכן שבגלל שלא שימנתם את המסילות היטב, המנגנון נשחק אחרי זמן מה וברגע שתיתקלו בקושי בפתיחת הדלת, תפעילו כוח רב יותר שיעקם אותה. זו הסיבה מדוע חשוב לנקות ולשמן את המסילות כל חודש כדי לשמור על פתיחה תקינה של ארון. כך תרוויחו ארון איכותי לאורך שנים רבות.