ניקוי חלונות בסנפלינג

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות

בבניינים גבוהים דרוש ניקיון של חלונות בגובה, בדרך כלל בבנייני משרדים, כאשר כמעט בכל קומה יש חלונות הזקוקים לניקיון ותחזוקה שוטפת. כל חלון קל לנקות מן הצד הפנימי שלו. אך כדי לנקות את החלון מן הצד החיצוני שלו, נדרשת עבודה מקצועית, כדי שניתן יהיה לנקות את כל החלון מכל הכיוונים. בבניינים רבים, במיוחד כאשר מדובר בבניינים רבי קומות, מבצעים אחת לתקופה ניקיון יסודי של כל החלונות, מצדם החיצוני, כדי לאפשר ניקיון מלא של כל החלונות, ומראה חלק ונקי של הנוף אשר נשקף מכל החלונות. כדי לעשות זאת משתמשים בטכניקות של ניקוי חלונות בגובה, וכך העובדים יכולים ליהנות מניקיון מלא של המשרד ומהנוף הנשקף ממנו.

שיטות עבור הניקיון:

ישנן טכנולוגיות רבות אשר מאפשרות לעובדים בתחומים שונים לעבוד בגבהים. מתוכן ישנן שתי שיטות עיקריות אשר משתמשות לשיטות ניקיון בגובה בזכות הבטיחות שלהן, הנוחות שלהן, והנגישות שלהן לחלונות:

ניקוי חלונות בסנפלינג

  • שיטה אחת היא שיטת ניקוי חלונות בסנפלינג – גלישה מגג הבניין באמצעות חבלי הסנפלינג המאובטחים. באמצעות החבלים ניתן להגיע קרוב אל החלונות ולנקות אותם בצורה מיטבית.
  • השיטה השנייה היא שיטת במות ההרמה, בה העובדים נמצאים על במת הרמה מיוחדת, כאשר הם קשורים אליה באבטחה מירבית וכך הם יכולים לדאוג לניקיון החלונות הגבוהים. גם במות הרמה מאפשרות עבודה בצמוד לחלון, לעבודה מקצועית ומיטבית.

כיצד בוחרים חברת ניקיון לרבי קומות?

השלב הראשון לבחירת חברת ניקיון חלונות בבניינים רבי קומות הוא קבלת המלצות. רצוי לסנן בין חברות לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, לאסוף מידע מן אתרי האינטרנט השונים וכן לנסות ולתאם פגישת היכרות, אין טוב כמראה עיניים. השאיפה הינה להתנהל בצורה שוטפת אל מול נציגי חברת הניקיון ובכך להבטיח רמה גבוהה של אחזקה לאורך הרבה זמן. בשלב השני אפשר להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק את שיטת הניקיון של החברה, את ההסמכה של העובדים ואת הניסיון אשר עומד לרשות החברה. ניסיון עם לקוחות במגזר הפרטי הוא יתרון בעל משמעות אצל חברת הניקיון – בניגוד למגזר העסקי והמוסדי בו הדגש העיקרי הוא על לוח זמנים אצל בניינים רבי קומות אין מקום לפשרות באיכות התוצאה.