זר פרחים

ניקיון ושמירה על פרחים מלאכותיים ואמיתיים

דבר ידוע הוא כי פרחים וכל צמח באשר הוא, הוא למעשה יצור חי הדורש טיפול ואהבה לשם התפתחות יפה ומרשימה. מהצד השני יש לנו את הפרחים המלאכותיים, אשר השימוש בהם בשנים האחרונות נעשה נפוץ מאוד. נדמה כי פרחים אלו אינם דורשים כל טיפול, אך גם הם דורשים טיפול מידי פעם אשר עשוי להעניק להם מראה חדש וססגוני בכתבה זו נצביע על מספר טיפים אשר ייסייעו לנו לנקות וכן לשמור על זרי פרחים מלאכותיים ואמיתיים לאורך זמן.

ניקוי פרחים מלאכותיים

הפרחים המלאכותיים עשויים מבדים שונים כגון משי, פוליאסטר או אך מסיליקון. ניתן לנקות את הפרחים האלו באמצעות מספר דרכים, כשהבסיס הוא ניקוי באמצעות שטיפה במים:

  1. ניתן להכניס את הפרחים לתוך שקית נייר או ניילון, להוסיף מלח ולאחר מכן לנער את השקית. המלח, אשר ידוע כמינרל מחטא יסיר את האבק אשר הצטבר בפרחים.
  2. ניתן לנקות אותם באמצעות מברשת שיניים רכה, תוך טבילה במים פושרים, אפשר גם עם סבון.
  3. ניתן לחשוף את הפרחים לאדים, אם זה מסיר מים רותחים או קומקום חשמלי שרתח.

שמירה על פרחים אמיתיים וניקיון כלי הגידול

קנינו זר פרחים יפהפה? אין ספק שהוא מוסיף הרבה חן ומפיץ ניחוחות נעימים ברחבי הבית או המבנה בו אנו נמצאים. אך כדי שנהנה מזר הפרח לאורך זמן חשוב שנקדיש מעט זמן לטיפול בו וכן לניקיון הסביבה והכלי בו הצבנו אותו. הנה מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם בכך:

  1. רצוי לנקות במים חמים ובסבון את הכלי בו העמדנו את זר הפרחים אחת לשבוע לפחות.
  2. מוטב כי נציב את זר הפרחים בכלי העשוי הזכוכית ולא מכלי פלסטיק, מתכת או אלומיניום.
  3. ניתן להשתמש במספר טיפות בודדות של אקונומיקה על מנת לנקות ולחטות את הכלי, אך חשוב לא לשים כמות גדולה מדי אשר עלולה לפגוע בפרח.
  4. דבר ידוע הוא כי הפרחים זקוקים לאור וחמצן כדי להתפתח ולפרוח, כך שיש להקפיד להציב את זר הפרחים במקום מואר, אך חשוב לדעת כי יש להימנע מהצבתם מול קרינת שמש ישירה.
  5. יש להסיר פרחים נבולים מהזר. פרח נבול עלול להזיק לזר הפרחים ולהוביל לנבילה מהירה של שאר הפרחים.

זר פרחים

ניקיון ושמירה על הפרחים יאפשר לנו ליהנות מהם לאורך זמן

אל תתעצלו, הפרחים הם אלמנט עיצובי חשוב כמו כל אלמנט עיצובי אחר בבית ומוטב כי נקדיש קצת זמן לשם טיפול בסיסי בהם. במידה ונקפיד לעשות זאת, אנו ניהנה מיופיים וריחם הנעים לאורך זמן ואף נחסוך בזבוז זמן וכסף על קניית זרי פרחים חדשים.

המאמר באדיבות הפרח – חנות פרחים בפתח תקווה
http://www.theflower.co.il/