נקיון וילונות ורטיקליים לעומת וילונות רגילים

איזה וילון הכי קל לנקות בבית?

ניקיון שגרתי של הבית מחייב מתן תשומת לב מיוחדת לפתרונות הצללה מבד. במאמר הבא נסביר כיצד מנקים פריטים דקורטיביים מן הסוג הזה ונביא טיפים לבחירתם מתוך ההיצע הקיים
וילונות ורטיקליים הם פתרון הצללה שמיועד לכל חדרי הבית. אפשר להשתמש בהם בסלון כדי לשלוט בתאורה המלאכותית, או לנצל אותם לטובת עיצוב ודקורציה. הסוד הוא לבחור פתרון הצללה יעיל וגם לשלב אותו בעיצוב הכללי. כדאי גם להקפיד על תחזוקה תקופתית ולשים לב לדרישות הניקיון.

הבדלים בין שיטות ניקיון לפתרונות הצללה

הוילון שאותו הכי קל לנקות בבית הוא זה שעשוי מבד. הסיבה העיקרית לכך היא שמדובר על פתרון הצללה שניתן פשוט להסיר ולהכניס לכביסה, או לחילופין להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים. את החומרים רוכשים בחנויות "עשה זאת בעצמך" במחיר נמוך ומשתלם. הבד שמשמש ליצירת פתרונות הצללה מתאפיין בעובי, במידות גדולות ובאיכות גבוהה. כל אלו מקלים על הניקיון והם גם מונעים הוצאות מיותרות על תחזוקה.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, הדפסים או דוגמאות על גבי הבד לא אמורים לפגוע בקלות הניקיון. אפשר להשתמש בפתרונות ניקוי מתקדמים על מנת לטפל בכל מוצרי הטקסטיל המשלימים ולהבטיח איכות חיים לאורך זמן. בנוסף, יש פתרונות ניקוי שמתאימים לסוגי תפירה בהתאמה אישית ולמוצרי אלומיניום.

186269316 (Mobile)

 

 

 

 

כיצד הניקיון משפיע על בחירת וילונות?

מי שרוצה לוותר על הבד יכול להזמין וילונות ורטיקליים וליהנות משורה ארוכה של יתרונות. הם משלבים איכות ויופי, מגיעים עם מסילות מעוצבות ומעניקים מראה אלגנטי לחלל הפנים. קל לתפעל אותם בבית או במשרד ואפשר לצדד את זוויות התריסים ללא צורך בהסטת הבד. הם מגיעים במגוון רחב של דגמים, טקסטורות, גוונים ומרקמים של חומרי גלם שקופים.
ניקיון צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות בעת בחירת פתרונות הצללה וזאת בעיקר בגלל הסיבות הבאות:
א. מראה חלל הפנים – הניקיון משפיע על בחירת הוילונות כי הוא קובע את מראה חלל הפנים. אי אפשר להתעלם מהנוכחות של פתרונות הצללה בסלון או בחדרי שינה, והם מסוגלים לשנות לחלוטין את האווירה. הניקיון משפיע על הבחירה בהם בבתים חדשים וגם בדירות שעוברות שיפוץ.

ב. חיסכון בהוצאות – פתרונות הצללה קלים לניקוי חוסכים בהוצאות ומונעים את הצורך בפנייה לחברות ניקיון מקצועיות. הניקיון משפיע על הבחירה כי הוא קובע את מסגרת התקציב ואת רף ההוצאות.

ג. נוחות – הניקיון משפיע על בחירת רהיטים ומכשירי חשמל, כמו גם על פתרונות הצללה ורטיקליים ואחרים, בגלל הנוחות. מוצר שקל לנקות יהיה נוח יותר לתפעול בטווח הקצר והארוך.

ריהוט הבית מחייב התייחסות לשורה ארוכה של שיקולים. בין היתר כדאי לבדוק עד כמה קל לנקות את הבדים ולשים לב להבדלים בין וילונות ורטיקליים לסוגים אחרים של פתרונות הצללה.