כל מה שרציתם לדעת על פוליש לרצפה

 

נדמה שאין דבר מרגיע ונעים יותר ממראה של בית נקי. הרצון לזכות בסביבה נקייה, מביא רבים להסתייע בשירות של חברות ניקיון על מנת שאלו יבצעו ניקיון יסודי בחלל הבית או המשרד. בעוד שמנקים בקפידה את את איזור המטבח וחדרי השינה,

תוך שמנקים אבק ביסודיות מכל החללים, דווקא הרצפה זוכה למעט תשומת לב. ניקיון הבית יכול לקחת מספר שעות, אך לבסוף הרצפה זוכה למגע מלטף ממטאטא ושטיפה מהירה. תשמחו לגלות, כי גם את הרצפה שלכם תוכלו לפנק בניקיון מושקע, ואתם – תצאו מכך נשכרים. החלטתם להבריק את הרצפה שלכם בבית או במשרד? בחיפושכם אחר שירותי פוליש וניקיון מומלצים תוכלו למצוא את השירות הייחודי שיהפוך את הרצפה שלכם למשטח מבריק ויפה.

רצפה מבריקה אחרי פוליש
רצפה מבריקה אחרי פוליש

 

מה זה פוליש?

לבטח יצא לכם לשמוע אודות טיפול הפוליש לרצפות שלכם, אך על מה בדיוק מדובר? תהליך הפוליש הינו התהליך שבו מקרצפים ביסודיות את הרצפות, במטרה להעניק להן מראה מבריק וטבעי. מעבר לנראות המרשימה המתקבלת בעקבות טיפול הפוליש, הרצפות זוכות גם לשכבת הגנה דקיקה, שתכליתה למנוע אפשרויות של שריטות על הרצפות הנגרמות לרוב בעת שגוררים רהיטים מפינה אחת בחלל לפינה אחרת.

 

כיום קיימים מספר סוגי פולישים המעניקים מענה לסוג אחר של רצפות, לכן, חשוב להתאים את סוג הפוליש לסוג הרצפות שבבית או במשרד. לא מדובר על טיפול שכדאי לעשות לבד, ולכן כדאי להסתייע במומחים לפוליש בחברות הניקיון השונות. סוגי הפולישים המוצעים כיום הם פוליש אקרילי, פוליש הקריסטל ופוליש הווקס.

 

איך מתבצע תהליך של פוליש לרצפה?

ראשית, מתחילים את הניקיון באמצעות סקוצ' ייחודי המותאם לסוג הרצפות בחדר. רצפות עדינות יזכו לטיפול עדין מסקוצ' עדין, ואילו רצפות אחרות יזכו לטיפול גס יותר, דרכו תתקבל התוצאה הרצויה. הסקוצ' מתחבר למכונת הפוליש, ואיתה ביחד יוצר קסמים שישתקפו על פני הרצפות. מכונת הפוליש מדמה פעולה של שטיפה ושפשוף ידניים. בעזרת המכונה אתם עתידים לצפות ברצפות שלכם כפי שלא ראיתם אותם מעולם. שימו לב, כי שימוש לא נכון במכונה, תוך שמתאימים סקוצ' לא נכון לסוג הרצפות, יכול לגרום להן לנזק בלתי הפיך. תנו למומחי הפוליש מחברות הניקיון השונות לבצע עבורכם את המלאכה.

 

איך נערכים לפוליש?

המטרה היא להעניק לרצפות שלכם מראה זוהר וחיוני, ועל כן חשוב להכשיר את השטח כמה שיותר. המשמעות היא שעליכם לפנות כמה שיותר דברים מחלל החדר על מנת שטיפול הפוליש יוכל להגיע לשטח גדול יותר על פני הרצפות. לרוב, נהוג לערוך את הפוליש לקראת מעבר דירה בעת שהיא ריקה לחלוטין, אך תוכלו להנות מהשירות הייחודי גם בעת שאתם כבר שוהים בחלל. נסו לצמצם נוכחות של רהיטים שונים או לרכזם לאיזור אחד, וכך חברות הניקיון יוכלו לבצע עבורכם שירות יסודי ככל הניתן, שיזכה אתכם ברצפת החלומות שלכם.

 

לסיכום, יש להיערך לקראת פוליש לרצפה, הפוליש נעשה על ידי אנשי מקצוע בטכניקה של שיוף, והוא יוצר מראה מבריק שמחמיא לרצפה שלכם.